سردار شکارچی: ایران دخالتی در جنگ اوکراین ندارد

تهران (پانا) - سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با رد هرگونه دخالت ایران در جنگ اوکراین گفت استکبار حهانی عامل شروع این جنگ بوده است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار شکارچی: ایران دخالتی در جنگ اوکراین ندارد

سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در جنگ اوکراین ندارد و ادعا‌های استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.

سردار شکارچی افزود : رژیم حاکم در اوکراین ، جدا از بحث مردم این کشور به‌ طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و با تزریق فکری آن‌ها ، نطق می‌کنند و ما بیشتر این ادعا‌ها را به‌صورت نطق می‌بینیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت : آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند، این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به‌طور کامل دروغ و تهمت است.

وی خاطرنشان کرد: مبادلاتی که ایران با روسیه دارد ، مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است. ایران دخالتی در جنگ بین این دو کشور ندارد و هر اتفاقی که می‌افتد ، مربوط به این دو کشور است.

سردار شکارچی افزود: استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است و انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می‌گذارد ، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین درباره ادعای رئیس جمهور آمریکا درباره آزادی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته‌ی او را که بیشتر شبیه شوخی است، جدی نمی‌گیریم.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز بسیار قوی ، منسجم و مقتدر‌تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

سردار شکارچی گفت: آمادگی نیرو‌های مسلح ایران اسلامی امروز بسیار بالا است و آمریکایی‌ها ، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده و آزموده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار