حاشیه‌نگاری دانش‌آموز خبرنگار پانا از دیدار با رهبرمعظم انقلاب؛

آقا جان دل ما به وجود شما گرم است

اصفهان (پانا) - آقاجان درست است که ما انقلاب را ندیده ایم ولی برکات انقلاب و برکات حضور شما را که دیده ایم و تا جان در بدن داریم پشتیبان شما و جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

خوشحالم که بالاخره توفیق دیدار شما نصیبم شد، نمی دانی چقدر برای دیدارت روزشماری می کردم. بگذار از ناگفته های تلخ را بگویم که دیدار شما آن ها را به حلاوت تبدیل کرد، پدر من فوت کرده است و هنگامی که شما وارد شدید انگار پدرم بودید، با ورود شما آرامش خاصی گرفتم، واقعا حضور شما آرامش بخش است.

کاش حضور ما آنجا در کنار شما ادامه داشت و دیدار یار به پایان نمی رسید...آقا جان دل ما به وجود شما گرم است، روی چون ماه شما را که می بینیم دلمان گرم تر می شود بخاطر صلابت نگاهتان و نفوذ کلامتان.چه لذتی دارد آن زمان که کارت دیدارت را در دست می گیریم گویی دنیا را به ما داده اند، آخر ما از کودکی با ولایت تو قد کشیدیم و چه سخت است زمانی که به یاد دوستانی می افتیم که عاشق دیدار روی شما هستند ولی سعادت دیدار ندارند و از ما می خواستند سلامشان را به حضور شما برسانیم.

آقاجان درست است که ما انقلاب را ندیده ایم ولی برکات انقلاب و برکات حضور شما را که دیده ایم و تا جان در بدن داریم پشتیبان شما و جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود. ما فرزندان انقلاب اگر پایش بیفتد می شویم همان حسین فهمیده ها، همان بهنام محمدی ها.

سلاح ما تفکر و قلم ماست و عهد می بندیم پشتیبان ولایت فقیه باشیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب عصر، امام زمان(عج) برسانیم.

سایه ات مستدام حضرت یار
خبرنگار: آرمیتا شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار