کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

مهم‌ترین امر در شناخت دشمن، روحیه پرسشگری دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی عنوان کرد مهم‌ترین امر در شناخت دشمن توسط دانش‌آموزان این است که آن‌ها روحیه پرسشگری خود را تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین امر در شناخت دشمن، روحیه پرسشگری دانش‌آموزان است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی صمیمی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «13 آبان، روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز است و همانطور که مقام معظم رهبری در پیامی گفتند 13 آبان به جهت شناخت دشمن اهمیت بسیار بالایی دارد؛ می شود به تمام دانش آموزان دختر و پسر گفت دشمن خود را بشناسند.»

وی افزود: «مهم ترین پیام روز دانش آموز، شناخت دشمن و اعلام انزجار از دشمن است که این پیام امروز در تمامی دنیا قابل مشاهده است و دانش آموزان ایران اعلام دشمنی با تمام کسانی که با حقوق بشر مبارزه می کنند را دارند.»

وی اظهار کرد: «برنامه های فرهنگی و تربیتی بسیار عالی در مدارس در حال اجراست و مهمترین امر در شناخت دشمن توسط دانش آموزان این است که آنها روحیه پرسشگری داشته باشند و جواب خود را از اهل فن بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین صمیمی ادامه داد: توصیه ما به دانش آموزان این است که هر سوالی در زمینه شناخت دشمن و دوست، پیشرفت ایران و جهان و نقشه های دشمن بپرسند و مطالعه داشته باشند. وظیفه ما نیز این است که اساتید باتجربه را برای گفتمان های دانش آموزی به مدارس اعزام کنیم و این هماهنگی با نهادهای فرهنگی استان انجام می شود.»

‌دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار