مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

دانش‌آموزان با عمل آرمان‌خواهانه خود، در مقابل هر جسارتی به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موضع‌گیری می‌کنند

شهریار(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهریار به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت، دانش‌آموزان با اقدام و عمل آرمان‌خواهانه خود، در مقابل هرگونه جسارتی که به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام شود موضع‌گیری و جلوگیری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان  با عمل آرمان‌خواهانه خود، در مقابل هر جسارتی  به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موضع‌گیری می‌کنند

مسعود بهرامی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار کرد: باید برای گرامیداشت روز دانش‌آموز جشن‌ برگزار می‌شد اما دست خبیث استکبار جمعی از هموطنان عزیزمان را شهادت رساند و ما را به سمت انتقام‌خواهی برای شهدای حادثه شاهچراغ و شهدای امنیت تغییر داد.

بهرامی افزود: از بین شهدای حادثه شاهچراغ، سه دانش‌آموز مظلوم و بی‌گناه مورد حمله استکبار قرار گرفتند، اما باید بدانند که خون شهدا نخواهد گذاشت آن‌ها به اهداف شومشان که سال‌ها به دنبالش هستند برسند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شما دانش‌آموزان عزیز پویایی است که لحظه‌ای از حرکت به سوی هدف و مسیر درست کوتاهی نمی‌کنید؛ اساسی‌ترین رسالت شما درس خواندن به معنای کامل کلمه یعنی تحقیق و پژوهش، فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است، همچنین شما مشق زندگی را در دوران مدرسه تمرین می‌کنید تا در آینده از این تجربه برای زندگی استفاده کنید.

وی با تاکید به لوح سپید وجود دانش‌آموزان و پاکی دل‌ها در سنین نوجوانی گفت: شما دانش‌آموزان رابطه خوبی با خداوند متعال دارید و مسیر ارتباط و سلوک با پروردگار و ائمه اطهار (ع) و شهدا را بهتر از بزرگترها می‌دانید. آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی، وقت‌شناسی و نظم، مسئولیت شناسی و مسئولیت پذیر بودن، مشارکت در کارگروهی و تشکیلاتی مانند سازمان‌های دانش آموزی و بسیج دانش‌آموزی ویژگی‌های بارز شما است.

بهرامی گفت: شما دانش‌آموزان اهل اقدام و عمل هستید و بسیاری از اتفاقات مهم را در تاریخ رقم زده‌اید و اگر چنانچه در جایی جسارتی به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام شود این شما هستید که موضع‌گیری و جلوگیری می‌کنید و دشمنان بدانند که هرچه کنند آب در هاون کوبیدن است و فقط کمک می‌کنند تا ما مستحکم‌تر شویم.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار