برپایی نمایشگاه دستاورد پایگاه‌های اسوه سپاه فجر فارس در شیراز

شیراز(پانا) - نمایشگاه دستاورد پایگاه‌های اسوه سپاه فجر استان فارس با هدف انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، تولید دانش بنیان برگزار شد که شامل معرفی دستاوردهای فناورانه، کارآفرینی و اشتغالزایی، اختراعات و ابتکارات بسیجیان است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه دستاورد پایگاه‌های اسوه سپاه فجر فارس در شیراز

معاون بسیج مساجد ومحلات ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: باید توجه کرد که نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ماندگار بوده است، به گونه‌ای که بسیج در دوران دفاع مقدس، بازسازی پس از جنگ، محرومیت زدایی، رشد علمی، مباحث امنیتی و در دیگر عرصه ها نیز اقدامات و خدمات بزرگی به مردم انجام داده و امروز هر کجا که کاری بر زمین بماند، بسیج با شایستگی هرچه تمامتر ورود می‌کند.

سرگرد پاسدار ابوذر خوبیاری با اشاره به اهداف و رسالت بسیج گفت: کمک به توسعه و ارتقاء کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتصادی، سازندگی، علمی، فناوری، مدیریتی و همچنین حفظ و گسترش فضای ارزشی جامعه، از جمله اهداف و رسالت‌های نیروی مقاومت بسیج است که در نتیجه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج و معرفی الگوهای برتر در این خصوص نیز بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: دو پایگاه مقاومت بسیج این ناحیه به نمایشگاه اسوه استانی معرفی شدند که پایگاه شهیدان خداهمتی از حوزه امام علی و پایگاه مولا علی علیه السلام از حوزه زهرای اطهر (س) ،از پایگاه‌های موفق در نمایشگاه اسوه ناحیه‌ای بودند که به مرحله استانی راه پیدا کردند.

خوبیاری خاطرنشان کرد: در نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج استان غرفه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، سازندگی، فضای مجازی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج علمی پژوهشی و... حضور دارند که هدف اصلی برپایی چنین نمایشگاهی علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار:فاطمه خدامرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار