دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی شهرستان بهارستان:

اگر جمهوری اسلامی مخالف رشد و پیشرفت زنان بود، اکنون رشد چشمگیر زنان اتفاق نمی‌افتاد

بهارستان‌دو (پانا) - دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی شهرستان بهارستان و خبرنگار پانا منطقه دو بهارستان به نمایندگی از انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بهارستان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه بهارستان‌دو به سخرانی مشترک با عضو دیگر انجمن اسلامی این منطقه پرداخت و گفت اگر جمهوری اسلامی مخالف رشد و پیشرفت  بانوان بود، اکنون رشد چشمگیر بانوان در عرصه‌های مختلف اتفاق نمی‌افتاد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر جمهوری اسلامی مخالف رشد و پیشرفت زنان بود، اکنون رشد چشمگیر زنان اتفاق نمی‌افتاد

فائزه حسین‌پور، دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی شهرستان بهارستان و خبرنگار پانا به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ آبان ‌در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان بهارستان به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی، با قرائت بیانیه‌ای به همراه معصومه خیرآبادی عضو دیگر انجمن اسلامی این منطقه اظهار کرد: «وَقُل جَاءَ الحَقُّ وَزَهَقَ البَاطِلُ اءِنَّ البَاطَلَ کَانَ زَهُوقًا وَنُنَزِلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفاءٌ وَرَحمَتہ لِلمُوءمِنِینَ وَلِا یِزِیدُ الظَّالِمِینَ اءِلَّا خَسَارًا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابود شدنی است و ما آنچه را برای مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل می‌کنیم (ولی) ستمگران را جز زیان نمی‌افزاییم‌.[سوره اسرا آیات ۸۱ و ۸۲]

آری؛ به راستی که قرآن برای ستمگران چیزی جز زیان ندارد، که اگر این چنین نبود آن را به آتش نمی‌کشیدند. و اما ایران؛ ما نوجوانان این سرزمین همیشه سربلند و عزیز، این پیام را مقتدرانه به گوش جهانیان می‌رسانیم؛ اتحاد ایران نخواهد شکست.

بین ما تفرقه و عناد جایی ندارد. ما خانواده‌ای بزرگ هستیم و مشکلات‌مان را خودمان حل خواهیم کرد. ما خواهران و برادران یکدیگریم و کسی که بخواهد بین ما تفرقه بی‌اندازد بی‌شک شکست خواهد خورد. بنیان این خانواده ناگسستنی است.

حال سخن ما با دسته‌ای است که به بهانه‌های مختلف مال و زندگی هموطنان‌مان را به آتش کشیدند. همان‌هایی که ثانیه به ثانیه زندگی‌شان را صرف فتنه‌انگیزی در بین مردم عزیزمان می‌کنند اما هیچ از پیش نمی‌برند.

آری شما؛ گمان نمی‌کردید اما دیدید، از همان روز اول فتنه‌های بزرگ و کوچکی برای این کشور اسلامی که زیر سایه حضرت حجت(عج) است بوجود آوردید تا دستاوردهایمان از چشمانمان محو شود؛ نمونه بارز آن مراسم پرشکوه اربعین و شرکت بیش از ۲۱‌میلیون زائر از جای جای جهان بود. دیدید که چگونه در محضر اسوه آزادگی و آزادی خواهی حضرت سیدالشهدا عالم سربلند بیرون آمدیم.

فراموش کردید که داغ حاج قاسم برای ایرانیان هنوز هم مانند داغ فرزند، داغ پدر و داغ یک تکیه گاه تازه است؟ اگر عکس سرداری که برای تک تک فرزندان شهدا پدر بود پایین بیاید شک نکنید در مقابل چشم آنان که از عکسش هراسانند آن هم در سازمان ملل، در نیویورک بالا خواهد رفت.

گمان نمی‌کردید اما دیدید که شیر بچه‌های خمینی کبیر چگونه با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و حامیانش ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادند، آری دیدید و حیرت کردید!همت مردم غیور ایران را فراموش کرده‌اید؟ یا خودتان را به فراموشی زده‌اید؟ نگذارید مردم ایران علیه شما بپاخیزند.

آیا به خاطر ندارید که پیر ما فرمود سربازان من هم اکنون در گهواره هایشان هستند؟ ما به شما می‌گوییم که آن اطفال در گهواره، هم اکنون شیر مردان و شیر زنانی‌اند، سرباز و سرباز پرور که در تمامی عرصه‌ها هر روز محکم تر از روز قبل در گوش شما سیلی خواهند زد!

ما برای آجر به آجر این انقلاب خون داده‌ایم. هربار که زمین خورده‌ایم با ذکر یا علی بلند شده‌ایم. مگر قرار نبود در یک هفته کار انقلاب‌مان را تمام کنید؟ مگر قرار نبود ما فقط خواب چهل سالگی انقلاب‌مان را ببینیم؟! ما به چشم خود چهل سالگی انقلاب‌مان را دیدیم اما شما و هم پیمانانتان حتی ۲۵‌سال آینده را هم نخواهید دید!

مگر نمی‌گویید کارمان تمام است؟ حالا چرا در ولوله افتاده‌اید؟ پناه آورده‌اید به رسانه و تولید محتواهای کذب. کورخوانده‌اید اگر فکر می‌کنید می‌توانید با نشر دادن هشتگ‌هایی که فقط به نفع خودتان است این مملکت را بدست بگیرید.

زمانی که هنوز انقلاب مان نوپا بود با دسیسه‌هایتان نتوانستید ما را نابود کنید؛ اکنون که توانستیم با این نظام و با این جمهوری اسلامی بانوانی قوی بپرورانیم به طوری که بعد از ۴۱‌سال انقلاب اسلامی بانوان رشد بی‌نظیر و چشمگیری داشته‌اند، می‌توانید به بهانه حقوق زنان ما را نابود کنید؟! آن روز ۴۰ درصد از پزشکان متخصص بانوان هستند. ۹۹ درصد از پزشکان متخصص زنان، بانوان هستند. تمام این دستاوردها از ساختاری بود که در پیش گرفتیم و امروز با صدای بلند این موفقیت را فریاد می‌زنیم.

اگر جمهوری اسلامی مخالف رشد و پیشرفت بانوان بود الان شاهد رشد چشمگیر بانوان در عرصه‌های مختلف نبودیم. از ۵۴ هزار دانشجوی زن در اول انقلاب، امروز به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو رسیده‌ایم، درحالی که زن در افکار شما صرفا وسیله و ابزار است. در کشورهای شما زنان در پی اعتراض‌هایی خواستار حقوق‌شان هستند، اما تا حالا چقدر از آنان را به حقوق‌شان رسانده‌اید؟! مگر نه اینکه بین زنان سیاه پوست و سفید پوستتان تبعیض قائل می‌شوید؟!

اما برای ما فرقی ندارد از کدام نژاد باشیم ترک، کرد، لر، فارس یا عرب همه و همه با اتحاد و توکل به نامی که در میانه پرچم‌مان حک شده است، هرروز دستاوردی جدید به کارنامه پیشرفت‌مان می‌افزاییم. شما هرروز خواب شکست ما را می‌بینید و ما روز به روز به قله نزدیک‌تر می‌شویم. ما در مسیر رشد هستیم؛ کاستی‌ها را می‌بینیم و اصلاح می‌کنیم. نواقص را بر طرف خواهیم کرد تا بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی ایران همیشه مقتدر باشیم.

بر سر قله، بقیه الله ایستاده است تا پرچم را به دستش بدهیم راه حق پستی‌ها و بلندی‌هایی دارد و ما همه را به جان می‌خریم تا آن روز موعود؛ والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار