نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وحدت برای مقابله با جریانات اخیر مورد تاکید رهبر انقلاب است

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با دانش‌آموزان به داشتن ید واحده و وحدت برای مقابله با جریانی که به جان، امنیت و مقدسات مردم، بی‌اعتنایی می‌کند، تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
وحدت برای مقابله با جریانات اخیر مورد تاکید رهبر انقلاب است

آیت‌اله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم به‌خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی امروز چشمگیر بود.

وی با اشاره به مناسبت‌های مهم 13 آبان در طول تاریخ جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و پس از آن پخش اعلامیه سخنرانی‌های ایشان باعث شد تا میوه انقلاب رسید و با حضور قاطع مردم در 22 بهمن 1357 پیروز شد.

آیت‌اله خاتمی با اشاره به کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در مقابل دانشگاه تهران در 13 آبان 1357 بیان کرد: دانش‌آموزان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز راه دانش‌آموزان کشته‌شده در مقابل دانشگاه تهران را ادامه دادند و 36 هزار نفر از آنها در دفاع مقدس به عالی‌ترین مدال جاودانگی یعنی شهادت نائل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تسخیر سفارتخانه آمریکا اقدام مهمی بود که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند، گفت: سیاستمداران آمریکایی امروز هم جنایت‌های متعددی علیه ملت مظلوم ایران اسلامی انجام می‌دهند اما می‌گویند در کنار شما هستیم که نمونه آن شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با دانش‌آموزان مبنی بر اینکه تمام آحاد مردم باید ید واحده باشند، خاطرنشان کرد: تاکید ایشان بر وحدت و قرار گرفتن در یک خط و مسیر برای مقابله با جریانی بود که به جان، امنیت و مقدسات مردم، بی‌اعتنایی و بی‌حرمتی روا می‌دارند.

آیت‌اله خاتمی تاکید کرد: همه ما باید دست در دست هم و پشت سر ولایت فقیه بایستیم و با عاملان جریانات اخیر مقابله کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار