در پیام حسین عبادتی به مناسبت روز دانش‌آموز تاکید شد؛

کارنامه آمریکا برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه مردم ایران سیاه است

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن اشاره به دشمنی‌ها و برخی جنایات آمریکا علیه ملت ایران، دانش‌آموزان رابه مطالعه تاریخ معاصر کشور فراخواند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه آمریکا برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه مردم ایران سیاه است

متن پیام حسین عبادتی به این شرح است:

«باسمه تعالی؛
سیزدهم آبان ماه هر سال یادآور چند واقعه تاریخی است که وجه مشترک همه‌شان، دشمنی‌ورزی‌های نظام سلطه با ملت غیور ایران است.

چه در جریان تبعید رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و چه در خصوص به شهادت رساندن دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 ردپای آمریکا و دخالت‌های عوامل او واضح است. تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 و انتشار اسناد محرمانه سفارت آمریکا مهر تایید محکمی بر این ادعا است.

البته دشمنی‌های آمریکا با مردم ایران در این چند واقعه خلاصه نمی‌شود و می‌توان به موارد دیگری اشاره داشت؛ از جمله کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت مردمی مصدق و در نتیچه چپاول سرمایه‌های ملی ایران، حمله به دانشگاه تهران در 16 آذرماه و به شهادت رساندن دانشجویان ایرانی، کودتاهای متعدد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و واقعه طبس، تحریک رژیم بعث عراق برای تحمیل جنگ 8 ساله به مردم ایران که در نتیجه آن حدود 200 هزار نفر شهید و صدها هزار نفر جانباز شدند و حدود هزار میلیارد دلار خسارت به کشور عزیزمان وارد شد. همچنین حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری و به شهادت رساندن صدها نفر از مردم بی‌گناه در پرونده شوم شیطان بزرگ ثبت شده است و هیچ‌گاه از خاطر مردم ما نخواهد رفت و البته همه این موارد فقط برخی از این کارنامه سیاه به شمار می‌آید.

من از دانش‌آموزان عزیز میهنم استدعا دارم تاریخ معاصر کشور خود را به دقت بخوانند و اجازه ندهند غرب‌گرایان با دروغ و فریب، تاریخ را برایشان وارونه سازند و جای شهید و جلاد را تعویض کنند.

هفته دانش‌آموز فرصت خوبی است برای تعمیق فرهنگ استکبارستیزی و ترویج روحیه خودباوری تا با مسلح شدن به سلاح علم و ایمان، به سوی تحقق تمدن نوین ایرانی اسلامی‌مان گام برداریم. ان‌شاءالله

حسین عبادتی
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران
سیزدهم آبان 1401»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار