مدیرکل آموزش و پرورش قم:

امروز نقش آمریکا در تمامی جنایات بشری محرز است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت امروز هیچ جنایتی در دنیا نیست که نقش آمریکا در آن محرز نباشد و ایران امن‌ترین نقطه جهان است چرا که جایی برای نفوذ آمریکا نگذاشته است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز نقش آمریکا در تمامی جنایات بشری محرز است

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان در سالن اجتماعات امامزاده سیدعلی (ع) اظهار کرد: شبهه‌هایی که آمریکایی‌ها و آمریکا دوستان نقل می‌کنند این است که چرا شما شعار مرگ بر آمریکا می‌گویید، در حالی که علت آن چیزی جز بیان حقایق پیرامون ظلم‌ها و جنایت‌های نظام سلطه بر علیه مردم ایران نیست.

رحیمی افزود: برای اینکه این مساله را به درستی تبیین کنیم و در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا را از اعماق جان فریاد بکشیم، باید به نقش شیطان بزرگ در پدید آمدن بسیاری از فجایع پی‌ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: ۱۷ هزار زن و مرد و پیر و جوان ما را در خیابان‌ها و اتوبوس‌ها کشتند و به آتش کشیدند، فقط در یک فقره داعش دو هزار دانشجو را در یکی از دانشگاه‌های عراق سر برید.

وی گفت: امروز بچه کلاس دوم ابتدایی ما را در کنار مضجع شریف شاه چراغ به گلوله می‌بندند، به فرمایش رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا اختراع ما نبود، نتیجه عملکرد آمریکا بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز هیچ جنایتی در دنیا نیست که نقش آمریکا در آن محرز نباشد، نزدیک به ۴۴ سال است جرثومه فساد از این کشور رخت بربسته و حضور ندارد و ایران امن‌ترین نقطه جهان است چرا که جایی برای نفوذ آمریکا نگذاشته است.

رحیمی همچنین تلاش‌هایی که به طرق مختلف مانند تحریم اقتصادی، نظامی و وسوسه‌های شیطانی صورت می‌گیرد را مورد توجه قرار داد و گفت: آیا گرفتن چادر از سر زنان و دختران دلسوزی به حال ملت ما است؟، چرا ما به آمریکا مرگ نگوییم و آرزوی مرگش را نداشته باشیم.

وی بیان کرد: باید در ۱۳ آبان این موضوع‌های تاریخی را یک بار دیگر مطالعه، تحلیل و بررسی کنیم، ملت ما هر جا اجتماعی شکل بدهد، یکی از شعار‌هایی که از عمق جان سر می‌دهد مرگ بر آمریکا است و علت آن جز جنایت، سفاکی، ددمنشی و بی رحمی‌های یک حکومتی که امروز ادعای حقوق بشری دارد، چیز دیگری نیست، به بهانه حقوق بشر فرزندان ما را به خاک و خون می‌کشند، بعد می‌گویند مرگ بر آمریکا نگویید.

مدیرکل آموزش و پرورش قم در پایان بیان کرد: امیدواریم این یادواره‌ها باعث تبیین مبانی و گام‌های بلند انقلاب اسلامی شود، به‌ویژه جوانان و نوجوانان سعی کنند، اخبار و اطلاعاتی که به دست می‌آورند را از مراکز موثق و افراد مطمئن دریافت کنند تا در دام حیله‌ها و تزویر‌های دشمن گرفتار نشوند که جز رسوایی و بدبختی و بدعاقبتی به دنبال نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار