سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

جنگ امروز جنگ شناختی است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران عنوان کرد جنگ امروز جنگ شناختی است و خاکریز آن قلب و ذهن دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جنگ امروز جنگ شناختی است

حبیب اله قربانی مهر، سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران و جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) بر سر مزار شهید حسین فهمیده حاضر و با غبارروبی و عطرافشانی مزار این شهید نوجوان، یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

قربانی مهر در این مراسم اظهار کرد: ما به دنبال تربیت دختران فاطمی هستیم و نگرانی دشمن از حضور دختران فاطمی و حسینی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای شاهچراغ به ویژه سه دانش آموز شهید این حادثه تلخ گفت: جنگ امروز، جنگ شناختی است و خاکریز فکر و قلب دانش آموز ایرانی است. دشمن با دیدن کسب افتخارات جهانی توسط دانش آموزان ایران بخصوص دختران ما که با الگوی اسلامی و متفاوت از دیگر کشورها ظاهر می شوند، بیشتر نگران می شود و اقدامات خصمانه اش را نیز بیشتر می کند.

قربانی مهر با اشاره به فضای مجازی نیز گفت: فضای مجازی آسیب هایی نیز به همراه دارد که اگر نداشت، حتماً مدعیان برای فرزندان خود نیز فضای مجازی بدون حد و مرز را می پسندیدند.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تاکید کرد: دختران امروز، مادران آینده و تکیه گاه خانواده هستند. دشمن به دنبال افسارگسیختگی جامعه از طریق از بین بردن خانواده است.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: کتاب فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی را مطالعه کنید. دشمن با ایجاد فرهنگ برهنگی به دنبال برهنگی کامل فرهنگی و هویتی برای سلطه بر جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار