مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

13 آبان تجدید بیعت جوانان انقلابی و دانش‌آموزان با امام خمینی و ولایت است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد 13 آبان، تجدید بیعت جوانان انقلابی و دانش‌آموزان با امام خمینی و ولایت است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان تجدید بیعت جوانان انقلابی و دانش‌آموزان با امام خمینی و ولایت است

ابوالقاسم اکبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه 13 آبان در دیدار جمعی از اعضای تشکل های دانش آموزی شهرستان بجنورد با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: 13 آبان روزی متعلق به انقلاب و اسلام و به نام روز دانش آموز، استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی نامگذاری شده است که در سال 1358، با تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه دشمن فروپاشیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: امسال نیز پس از 43 سال و در روز 13 آبان، امید است به فضل الهی و همت و یاری ملت غیور و بصیر ایران اسلامی، شاهد فروپاشی هیمنه نهایی دشمنان نظام اسلامی باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات استان خراسان شمالی و کشور ایران اسلامی بیفزاییم.

وی بیان کرد: همچنین به دشمنان و هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران، ثابت خواهیم کرد که قوی، مستحکم و مقتدر مسیر خود را تا ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) طی خواهیم کرد.

در این دیدار جمعی از اعضای تشکل های سازمان دانش آموزی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حضور داشتند.

خبرنگار: ریحانه علیدادیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار