حاشیه‌نگاری دانش‌آموز خبرنگار پانا از دیدار با رهبری

خورشیدی میان تاریکی پدیدار شد

تهران (پانا) - تا قبل از آشنایی با او زندگی را شبی می دیدم تیره و تار که خورشیدی هم ندارد اما او در میان تاریکی‌ها؛ ماه شد تا روشنی‌‌بخش باشد تا زیبایی و زینت آسمان شود.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
خورشیدی میان تاریکی پدیدار شد

بسم رب المهدی روحی و ارواحنا لک الفداء؛ ارادت زیباست ارادتی که به وصال برسد به قرب برسد. تا قبل از آشنایی با او زندگی را شبی می دیدم تیره و تار که خورشیدی هم ندارد اما او در میان تاریکی‌ها ماه شد تا روشنی‌بخش باشد تا زیبایی و زینت آسمان شود.
لحظه دیدار شاید باور نکردنی ترین لحظه زندگیم باشد ماهی میان‌ما ، ماهی دلسوز و مهربان با نگرانی‌های پدرانه ، کسی که شجاعت و پدر بودن را یکجا داشت ،با ورودش باران مهمان چشمان ما شد تا دمی بر این زمین خشک دل که سال‌ها منتظر این لحظه بود ببارد ...
صحبت‌هایش بوی دستور و فرمان نداشت نه ، بلکه بوی عشق و محبت می‌داد ، قربان کلامش که آن را با (شما فرزندان عزیز من هستید) شروع و با نگاهی پر محبت پایان داد ، آن لحظه بود که بارها و بارها آرزو کردم که کاش زمان عقب برگردد تا باز هم طنین صدای دلنشین او در میان حسینیه بپیچد.
حالا بهتر این بیت را درک می‌کنم؛ من درمیان جمع و دلم جای دیگریست/اما... اما هرشروعی پایانی دارد و هر پایان شروعی ، به امید دیدار یار دیرینه.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار