معاون پرورشی مدرسه حضرت خدیجه(س):
روشنگری و مسیریابی، در شرایط خاص جامعه وظیفه مدارس است / فیلم
رودهن (پانا) - معاون پرورشی مدرسه حضرت خدیجه رودهن، وظیفه اصلی مدارس را بسترسازی آموزشی جهت مسیریابی و روشنگری در دانشآموزان، متناسب با شرایط جامعه برشمرد.
شهناز آزادبخت، معاون پرورشی مدرسه حضرت خدیجه(س) رودهن در گفتوگو با پانا پیرامون ایجاد بصیرت در بین دانشآموزان گفت: «دانشآموزان در معرض تفکرات و عقاید مختلف در مدرسه، به شدت تحت تأثیر همسالان خود هستند، بنابراین وقتی شرایط خاصی مثل اکنون در جامعه پیش میآید، لازم است با درایت تربیتی و با استفاده از متخصصین مربوطه زمینه آموزشهای مفید بصیرتی و شناختی را برای دانشآموزان فراهم کنیم.»
وی افزود: «ما در مدرسه حضرت خدیجه(س) این ضرورت را احساس کردیم و از احمد مرادی از فعالین بصیرتی که مدرس قرآنی و معارف در شهرستان است، دعوت کردیم تا در یک جلسه بصیرتی صمیمانه با دانشآموزان زمینه این شناخت و آگاهی را برایشان فراهم کنیم و قدمی در مسیر ایجاد این آگاهی در جامعه و در جایگاه مدرسه برداریم.»
در ادامه قسمتهایی از این نشست بصیرتی با دانشآموزان ارائه میشود.
خبرنگار دانشآموز: ثمین امینی
ارسال دیدگاه