امام جمعه بخش گلستان تاکید کرد:

ضرورت رسانه‌ای کردن خدمات نظام، با لسان و قلم نافذ

بهارستان یک(پانا) - امام جمعه بخش گلستان در جلسه هماهنگی هفته بسیج دانش‌آموزی، بر ضرورت رسانه‌ای کردن خدمات نظام، با لسان و قلم نافذ رسانه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رسانه‌ای کردن خدمات نظام، با لسان و قلم نافذ

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

حجت‌الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان با بیان این نکته که دشمنان با تمام توان پای کار آمده‌اند، اظهار کرد: جنگ ترکیبی علیه نظام و مردم بخصوص در حوزه رسانه توسط دشمنان در حال انجام است که در مقابل آن اقداماتی باید صورت بگیرد؛ از این‌رو هر کسی در سنگر مقدس بسیج خدمت می‌کند، لازم است پای کار بیاید و از تمام توان خود برای مقابله با دشمن، استفاده کند.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات، خدمات نظام را باید در نظر بگیریم؛ زیرا حفظ نظام از واجبات است و خدمات نظام را با لسان و قلم نافذ خود رسانه‌ای کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میدان فعالیت گسترده است و ما نیاز به کمک داریم و باید طلبه‌ها و کارشناسان و روانشناسان را دعوت کرده و مدرسه به مدرسه پیش برویم؛ پس اگر در کارمان اخلاص باشد قطعا مفید فایده خواهد بود.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار