دانش‌آموزان سمنانی با پلاکاردنویسی به استقبال 13 آبان رفتند

سمنان (پانا) - رویداد پلاکاردنویسی و ساخت دست‌سازه‌های ضداستکباری با عنوان رویداد «آینده روشن» در مدارس استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سمنانی با پلاکاردنویسی به استقبال 13 آبان رفتند

در این رویداد که به ابتکار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و با مشارکت سایر تشکل های دانش آموزی طبق مصوبه کمیته هماهنگی تشکل ها برگزار شد، دانش آموزان با ساخت پلاکارد و دست سازه های ضداستکباری، برای حضور در راهپیمایی 13 آبان آماده شده و به استقبال آن رفتند.

رویداد «آینده روشن» که در راستای ایجاد شور و نشاط بیشتر و جریان سازی در سالروز 13 آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، انجام شد، دانش آموزان با بهره گیری از خلاقیت و ظرفیت فکری خود، در تهیه اقلام راهپیمایی مشارکت کرده و مکنونات قلبی خودشان را در پلاکاردنویسی و ساخت دست سازه های ضداستکباری به نمایش گذاشتند.

قابل ذکر است؛ این رویداد هنری که به منظور آشنا شدن دانش آموزان با دنیای استکبار در کلیه مدارس استان ایجاد شد، با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و آشنایی نسل جوان پس از انقلاب با دستاوردهای نظام و انقلاب همراه با محکوم کردن اقدامات تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) و به تصویر کشیدن چهره دشمنان و بدخواهان، اجرایی شد.

گفتنی است؛ علی اصغر حسنان معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان سمنان، اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، محمدرضا عرب پور مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان سمنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، از آثار دانش آموزان و برنامه های فرهنگی آنان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار