فرمانده سازمان بسیج مساجد و محلات کشور :

توطئه دشمنان انقلاب اسلامی در بی‌اثر کردن خون شهدا، ناموفق است

بهارستان یک(پانا)- فرمانده سازمان بسیج مساجد و محلات کشور مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی بهارستان یک، دشمنان انقلاب اسلامی را که توطئه می‌کنند و می‌خواهند خون شهدا را بی‌اثر کنند، ناموفق دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توطئه دشمنان انقلاب اسلامی در بی‌اثر کردن خون شهدا، ناموفق است

یادواره شهدای دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با عنوان «نسل فهمیده‌ایم» با حضور سردار حیدربابا احمدی فرمانده سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در سالن شهید مطهری برگزار شد.

بابا احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: کسانی که توطئه می‌کنند و قصد دارند خون شهدا را بی‌اثر کنند، بدانند موفق نمی‌شوند؛ با وجود مشکلات، سخنان مردم باید گفته شود اما اینکه این حرف‌ها در چه فضایی بیان می‌شود، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا دشمن همیشه بدنبال سوءاستفاده از شرایط بوده و است.

فرمانده سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ضمن عرض تسلیت برای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: آیا وقتی تیر خلاص به کودک 5 ساله‌ای برخورد می‌کند، هدف اقتصاد یا حجاب است؟ دشمن، اسلام و ایران سربلند را نشانه گرفته است و با هر ترفند و در هر موقعیتی به دنبال چنین اهداف شومی می‌گردد که با هشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) درصد بالایی از این حوادث در نطفه، خفه می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا افزود: بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست؛ بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است. ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

در ادامه این یادواره گروه سرود مدرسه نمونه دولتی امام علی (ع) به اجرای سرود پرداختند و با حضور شهید گمنام در این محفل حال و هوای معنوی بر یادواره شهدای دانش‌آموزی حاکم شد.

لازم به ذکر است در انتهای این یادواره از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار