هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 10 استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف ۴ روزه در ۲۱ استان نسبت به بارش‌های سیل‌آسا و خسارت‌های احتمالی ناشی از آن در ۱۰ استان هشدار صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 10 استان

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگریسازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق استان‌های کردستان، کرمانشاه،‌ لرستان،‌ زنجان، همدان،‌ مرکزی،‌ قزوین، اردبیل،‌ شمال استان‌های ایلام، خوزستان،‌ گیلان، مازندران،‌ البرز،‌ تهران، گلستان،‌ خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، سمنان، قم، شمال چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان بارش باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه بارش‌ها در جنوب ایلام،‌ خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی، قم، سمنان،‌ خراسان رضوی و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

پنجشنبه در شمال شرق، شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، مناطق مرکزی کشور،‌ جنوب غرب، برخی مناطق استان‌های واقع در جنوب و شرق کشور و شمال خلیج فارس، جمعه در شمال شرق،‌ شرق و جنوب کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

آسمان امروز تهران نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد با احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار