افتتاحیه هشتمین دوره طرح مصباح‌الهدی در شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - افتتاحیه هشتمین دوره طرح مصباح‌الهدی با رویکرد امام‌شناسی و سبک زندگی اسلامی، با حضور مسؤلان شهرستانی در دبیرستان زینبیه آموزش و پرورش شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه هشتمین دوره طرح مصباح‌الهدی در شهرستان شهریار

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره طرح مصباح الهدی (امام شناسی و سبک زندگی اسلامی ) در شهریار با حضور محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش، امین نوروزی، معاون پرورشی و تربی ت بدنی و حسین شریفی کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز و حضور مدیر و پرسنل و دانش‌آموزان مدرسه زینبیه آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

نوروزی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) و آرزوی سلامتی برای مجروحین آن حادثه تلخ تروریستی، از برنامه‌ریزی و اجرای طرح ارزشمند مصباح الهدی تشکر کرد و با روایت حدیثی از امام علی(ع) به نقش موضوعات دینی و مذهبی برای جلوگیری از انحرافات و بصیرت افزایی و مبارزه با تهاجم فرهنگی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: طرح مصباح‌الهدی به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه مطالعه و پژوهش در زمینه فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اجرا می‌شود و در این طرح ارزشمند هر سال، دانش‌آموزان با سیره زندگی یکی از ائمه(ع) آشنا خواهند شد.

نوروزی بیان کرد: امسال با رویکرد توسعه و تعمیق سیره عملی و اخلاقی امام علی(ع) و توجه هرچه بیشتر به وجود شریف امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت اجرا خواهد شد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار