در گفت‌وگو با پانا:

محمود نظرعلیان: در دنیای فیلم کوتاه بزرگ‌ترین حرف‌ها در کوتاه‌ترین زمان بیان می‌شود

تهران (پانا) - محمود نظرعلیان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، فیلم‌های کوتاه و آثار سینمایی که در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بزرگداشت او برگزار شد، گفت در دنیای فیلم کوتاه در کوتاه‌ترین زمان بزرگ‌ترین حرف‌ها مطرح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محمود نظرعلیان: در دنیای فیلم کوتاه بزرگ‌ترین حرف‌ها در کوتاه‌ترین زمان بیان می‌شود

محمود نظرعلیان، بازیگر پیشکسوت فیلم‌های کوتاه و آثار سینمایی در گفت‌وگو با پانا درباره حضور در این جشنواره و برگزاری آیین بزرگداشت برای او گفت: «برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بسیار مفید و عالی بود، بازخورد مخاطبان و کیفیت آثار نیز بسیار خوب بود. امتیازی که این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته داشت این بود که از مهمانان شهرستان‌ها و دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در شهرهای دیگر برای حضور در این جشنواره دعوت شده بود. این حضور و آشناشدن با فیلم‌سازان شهرهای مختلف و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و نمایش آثار از حسن‌های برگزاری این جشنواره بود.»

وی افزود: «دنیای فیلم کوتاه این‌گونه است که شاید در کوتاه‌ترین زمان بزرگ‌ترین مطلب را عنوان کنید و «جوان» بودن آن اشاره به افرادی دارد که از لحاظ فکری جوان هستند، در این فضا نفس می‌کشند، فیلم می‌سازند و آثار خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند. جشنواره فیلم کوتاه تهران، تنها جشنواره سراسری کشور است که سالی یک بار برگزار می‌شود و بسیار حرفه‌ای است. خوشحالم که در این جشنواره برای من بزرگداشت برگزار شد و امیدوارم از زحمات کسانی که در دوره‌های گذشته این انجمن زحمت کشیده‌اند و باعث شدند جشنواره به اینجا برسد نیز تقدیر و تشکر شود.»

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار