محور فعالیت‌ها و برنامه‌های 13 آبان‌ جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در آموزش و پرورش گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز است، محور فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراسم را جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
محور فعالیت‌ها و برنامه‌های 13 آبان‌ جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی است

سومین جلسه هماهنگی اجرای مراسم 13 آبان و روز دانش‌آموز منطقه 4 با حضور هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و روسای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

در این نشست، که با هدف هماهنگی و شرح و تبیین وظایف حوزه‌های مختلف برگزار شد، هادی زمانی‌نژاد، حفظ نظام و تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب را یک وظیفه و باور قلبی خواند و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم در آموزش و پرورش گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز است و محور فعالیت‌ها و برنامه‌های 13 آبان باید جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی باشد.

وی ادامه داد: در این مراسم هر یک از کمیته‌های تخصصی، با تدوین برنامه‌ای مطابق با اهداف سند تحول بنیادین و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، در مسیر بصیرت‌افزایی گام برمی‌دارد.

زمانی‌نژاد با اشاره بر اینکه همه ساله در 13 آبان شاهد حضور پررنگ و باشکوه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلمان، هستیم، ابراز امیدواری کرد در مراسم امسال نیز همچون هر سال دانش‌آموزان با حضور و مشارکت پرشور خود بر عظمت و شکوه این مراسم بیافزایند.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته هماهنگی مراسم ١٣ آبان، به تشریح و تبیین برنامه‌ها و اهداف پرداخته و درباره موضوعات مطرح شده تبادل نظر کردند و برنامه‌های اجرایی بزرگداشت این روز مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار