هادی زمانی‌نژاد در دیدار با دانش‌آموزان فرزند شهید منطقه ۴‌:

شهیدان انسان‌های بی‌ادعایی هستند که تنها برای رضای خدا به شهادت رسیدند

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 عنوان کرد شهیدان انسان‌های بی‌ادعایی هستند که تنها برای رضای خدا به شهادت رسیدند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان انسان‌های بی‌ادعایی هستند که تنها برای رضای خدا به شهادت رسیدند

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و در آستانه روز دانش‌آموز با حضور در مدارس شاهد معلم، آسیه، شهید نورعلی از دانش آموزان فرزند شهید تجلیل و بر جایگاه ویژه و ارزشمند شهدا نزد خداوند، تاکید کرد.

زمانی نژاد ضمن بیان جایگاه شهدا در نزد خداوند اوج تعالی و سعادت انسان را شهادت دانست و اظهار کرد: انسانی که شهید می شود، استحکام جامعه را حفظ می کند. شهیدان با فدا کردن جان خود در راه کشور ضعف و سستی را از جامعه دور می کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما از گذشته های دور به عنوان یک کشور شهیدپرور شناخته می شود تصریح کرد: جایگاه و مقام شهید در این دنیا نیز بسیار بالاست و باید یاد و خاطره شهدا همیشه زنده بماند. انسان های بی ادعایی که بدون هیچ گونه چشمداشتی تنها برای رضایت خدا به شهادت رسیدند، قطعاً نزد پروردگار خویش منزلت بالایی دارند.

زمانی نژاد خطاب به فرزندان شهید افزود: وظیفه ما این است که در همه روزها به ویژه این ایام از شما عزیزان که یادگاران شهدای عزیز ما هستید تقدیر کنیم. شما افتخار ایران عزیزمان هستید و با اسلام و انقلاب پیوند دارید. پدران شما مقدس ترین کار در دنیا را انجام دادند و شما الگوی نوجوانان و دانش آموزان این مرز و بوم هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار