مربی و بازیکن موفق رشته اسکیت سرعت:

اولین گام در کسب موفقیت، بهره‌گیری از ابزارمخصوص هر رشته است

ملارد(پانا)-مربی و بازیکن ورزشی موفق رشته اسکیت سرعت، گام ابتدایی کسب موفقیت در هر رشته را داشتن ابزار مخصوص به آن حرفه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین گام در کسب موفقیت، بهره‌گیری از ابزارمخصوص هر رشته است

موفقیت حس نابی است که در نوجوانان و جوانان بعد از صرف انرژی در رشته‌های خاص به دست می‌آید و باعث خشنودی، احساس پیشرفت، کمال و خدمت‌رسانی می‌شود و در واقع نگاه آنها به موفقیت بر پایه انتظارات و شرایط موجود زندگی آنها تعریف می‌شود، با توجه به اهمیت دستیابی به این هدف در زمینه‌های تحصیلی، شغلی، ورزشی و آینده نوجوانان و جوانان، گفت‌وگویی با زهرا مظفری مربی و بازیکن ورزشی رشته اسکیت انجام شده است.

زهرا مظفری در مورد مفهوم موفقیت بیان کرد: «موفقیت یعنی داشتن حس رضایت و کسب نتیجه مطلوب بعد از انتخاب هدف و تلاش برای رسیدن به آن. گام بعدی در رسیدن به موفقیت، بعد از داشتن ابزار مخصوص به آن کار داشتن استاد ماهر و با تجربه است.»

مربی و بازیکن ورزشی رشته اسکیت افزود: «مراحل بعدی برای رسیدن به موفقیت، نظم و برنامه‌ریزی برای انجام تمرینات است.»

مظفری در مورد راهکار نهایی و مهم کسب موفقیت گفت: «در هر کاری اگر می‌خواهید موفق شوید باید صبر داشته باشید و تلاش کنید و از شکست نترسید.»

وی تصریح کرد: «در صورت رعایت تمام موارد مذکور توسط نوجوانان و جوانان، می‌توان شاهد موفقیت‌های تحصیلی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی آنها بود و جامعه‌ای سالم و پیشرفته را ترسیم کرد.»

دانش‌آموز خبرنگار: مانلی مومنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار