مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک :

توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان به نفع جامعه و افراد است

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک گفت توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان به نفع جامعه و افراد است، چرا که به آنها در رشد و تعالی و آماده‌سازی برای سایر شئون زندگی کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان به نفع جامعه و افراد است

علی اصفهانی در حاشیه مراسم هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزان که در دبستان پسرانه باقرشهر برگزار شد، عنوان کرد: توسعه فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان به نفع جامعه و افراد است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک اظهار کرد: یکی از الزامات ورزش ایجاد فرهنگ صحیح سلامت و ورزش در چهارچوب سبک زندگی ایرانی - اسلامی است .

اصفهانی افزود: با برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای سعی داریم ورزش را در مدارس نهادینه کرده و در راستای بسط و گسترش فرهنگ تربیت بدنی و ورزش همگانی گام های بلندی برداریم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال که در ساحت تربیت بدنی به عنوان یکی از ساحت های شش گانه تربیتی برنامه ریزی می کنیم تلاش خواهیم کرد تا تربیت اخلاقی و اجتماعی در بین دانش آموزان نیز شکل بگیرد.

لازم به ذکر است در هشتمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، دانش آموزان دبستان پسرانه میثاق در رشته‌های ورزشی فوتبال، بستکبال، تنیس روی میز، شطرنج و ورزش زورخانه ای در این المییاد شرکت داشتند.

خبرنگار: علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار