معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

۱۳۱ هزار دانش‌آموز سمنانی، فریاد استکبارستیزی سر می‌دهند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۳۱ هزار دانش‌آموز محصل در استان سمنان، در روز 13 آبان، با فریاد علیه استکبار جهانی، این پیام را به گوش جهانیان خواهند رساند، گفت استکبارستیزی، مهم‌ترین پیام روز جهانی ۱۳ آبان است و مهم‌ترین نگرانی رژیم استکبار، تبدیل شدن فرهنگ استکبارستیزی به یک فرهنگ جهانی است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۱ هزار دانش‌آموز سمنانی، فریاد استکبارستیزی سر می‌دهند

احمد ریواده، در جلسه استانی یوم‌الله ۱۳ آبان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با اشاره به اینکه خانواده بزرگ آموزش و پرورش بعد از گذشت دو سال از کرونا، با تلاش مضاعف، بستر حضور دانش آموزان را در کلاس‌های درس فراهم کردند، ابراز داشت: این اقدام یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزشمند علمی در کشور برای رشد و بالندگی دانش آموزان است.

وی با عنوان این مطلب که روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ایران در مقابل مستکبران جهانی است، تصریح کرد: از آنجایی که مهم‌ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبارستیزی است؛ بنابراین ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مبارزه با استکبارستیزی نامگذاری شده و این، یک نماد مشخص برای جمهوری اسلامی ایران، به ویژه با آمریکای جهان خوار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه مهم ترین پیام ۱۳ آبان، ایجاد یک فرهنگ در جلوه مقاومت، در برابر جبهه سلطه است، افزود: از معلمان و فرهنگیان و دیگر موثران جامعه درخواست دارم تا استکبارستیزی را برای جامعه دانش آموزی تبیین کنند.

ریواده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با مضمون اینکه برنامه ریزی ناآرامی‌ها و اغتشاشات ماه اخیر عمدتا توسط نظام سلطه با برنامه مشخص برون مرزی طراحی شد، گفت: استکبار ستیزی، مهم ترین پیام روز جهانی ۱۳ آبان است و مهم ترین نگرانی رژیم استکبار، تبدیل شدن فرهنگ استکبار ستیزی به یک فرهنگ جهانی می باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط برای عملی کردن سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کوشا باشند، یادآور شد: از تمامی ظرفیت ها برای ابلاغ پیام استکبار ستیزی در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر بهره‌گیری از گروه‌های مرجع اجتماعی از جمله بسیج، معلمان و سایر گروه ها، تصریح کرد: هر کدام از این گروه‌های اجتماعی نقش خود را در تبیین فرهنگ استکبارستیزی بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار