با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم صورت گرفت

جلسه هم‌‌اندیشی مسئولان آموزش ابتدایی قم در خانه موزه شهیدان زین الدین

قم(پانا)-جلسه هم‌اندیشی حوزه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم ، عصر امروز در خانه موزه شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌‌اندیشی مسئولان آموزش ابتدایی قم در خانه موزه شهیدان زین الدین

جلسه هم اندیشی حوزه آموزش ابتدایی استان قم، عصر امروز با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مسئولان حوزه آموزش ابتدایی استان در خانه موزه شهید مهدی زین الدین برگزار شد.

رحیمی در این جلسه، با اشاره به رشادت های این شهید بزرگوار در جبهه های دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا الگوی راه ما در عرصه های مختلف زندگی هستند و لازم است که برای رفتارهای خود در محل های خدمت به دانش آموزان ، اداره و مدارس از رفتارهای شهدا الگو بگیریم.

وی افزود: احترام به ارباب رجوع و همکاران در محیط کار، ضمن اینکه مانع بروز مشکلات خواهد شد باعث ایجاد روحیه قوی در آنان می شود که آموزش و پرورش امروز به شدت نیازمند چنین روحیه ای است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قم تصریح کرد: کار مسئولان حوزه آموزش ابتدایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا مقطع ابتدایی اساسی ترین دوران تحصیل دانش آموزان می باشد و کوچک ترین و جزئی ترین مسائل و رفتارها در مدرسه بخصوص رفتارهای معلمین در ذهن کودکان برای همیشه ثبت و ضبط می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار