معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تأکید کرد:

لزوم نظارت دقیق بر فعالیت‌های عمرانی

تبریز (پانا) - معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جلسه هماهنگی با اداره کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی بر ضرورت نظارت دقیق بر فعالیت‌های عمرانی با هدف جلوگیری از دوباره‌کاری و هدررفت منابع تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم نظارت دقیق بر فعالیت‌های عمرانی

سامان احمدزاده در این جلسه مواردی از قبیل تعیین تکلیف پروژه های عمرانی سال جاری، پیگیری مکاتبات انجام شده با مناطق، همکاری و همراهی بیشتر با مناطق، تقویت و تشکیل کمیته های تخصصی و را مورد توجه قرار داده و نکاتی را در این خصوص مطرح کرد.

احمدزاده در ادامه ضمن تأکید بر لزوم اقدام و تلاش های مضاعف همکاران تصریح کرد: روند ساخت و ساز مطلوب پروژه ها زمانی تحقق پیدا می کند که تلاش مضاعف با برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری های کار آمد در زمینه های مختلف عمرانی صورت گیرد.

وی درادامه خواستارهمراهی و هم افزایی بیشترکارشناسان عالی با مناطق در راستای اجرای صحیح پروژه ها و تعریف پروژه های مثمرثمر برای سال آتی شد و گفت: پروژه های تعریف شده باید به نوعی برگشت سرمایه داشته باشند و در این بخش از پروژه های نیمه کاره نیز نباید غافل شد چرا که اجرای این پروژه ها برای شهرداری و جلب رضایت شهروندان خیلی مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نظارت دقیق بر فعالیت های اجرایی تاکید کرد و با بیان اینکه راستی آزمایی فعالیت های اجرایی پیمانکاران توسط کارشناسان عالی، ارتقای کیفی پروژه ها را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: نظارت صحیح و مستمر جزء وظایف اصلی ناظرین است و نظارت مستمر در پروژه ها علاوه بر اینکه روند اجرای پروژه را سرعت بخشیده بهره وری آن را نیز افزایش می دهد.

در تداوم جلسه مدیرکل عمرانی و کارشناسان این واحد نکته نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه پیشبرد اهداف عمرانی شهرداری بیان کردند و در همین راستا چندین پروژه کلان برای سال آتی پیشنهاد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار