رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:

ترافیک به معابر فرعی رسیده است، شهرداری چاره‌ای بیاندیشد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا نسبت به گسترش معضل ترافیک به معابر فرعی در تهران تذکر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک به معابر فرعی رسیده است، شهرداری چاره‌ای بیاندیشد

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا ضمن تشکر از سازمان فرهنگی هنری، اظهار کرد: اینکه در شهر تهران جمعیت چند ده هزار نفری گرد هم می‌آیند و اقوام به همراه خانواده‌هایشان، زمانی را در کنار هم سپری می‌کنند، نقطه افتخاری برای کشور و نیز پیامی برای بدخواهان است.

عباسی در ادامه گفت: تقاضا داریم دستگاه‌های متولی این برنامه‌ها را نه تنها در پارک چیتگر بلکه در چند نقطه کشور هدف گذاری کنند تا هم در سطح فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و محلی تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه‌های مختلف کشور ادامه داد: عموما دانشگاه‌های مهم کشور در تهران هستد و ما هم به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، وظیفه داریم در ارائه خدمات به دانشگاه‌ها نهایت تلاش خود را داشته باشیم و اگر مشکلاتی وجود داشت، رفع شود. برای این منظور شهرداری می‌تواند تعاملات خود را با دانشگاه‌ها افزایش دهد و ارتباطات به گونه‌ای باشد که مشکلات مدیریت دانشگاه‌ها و افزایش خدمات متنوع به دانشجویان مرتفع شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهاراتش از این اقدام جهرمی تشکر کرده و افزود: آرامش و سعه صدر سخنگوی دولت، حکایت از آن دارد که با جریان نخبگانی کشور مسیر گفتگو را پیموده و از نظرات آن‌ها استفاده کنند، امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

عباسی در پایان با تاکید بر مشکلات ترافیکی شهر تهران بیان کرد: در برخی از ساعات ترافیک در شهر تهران، حجم تردد باعث شده معابر فرعی هم درگیر گره‌های ترافیکی شود، ضرورت دارد شهرداری برای این معابر، چهارراه‌ها و تقاطعی که به هر دلیلی ممکن است فاقد چراغ بوده و یا چراغ‌های آن‌ها غیرفعال ی چشمک زن باشد، تدابیری را بیاندیشد تا گره ترافیکی در درون بافت محلی رخ ندهد و مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشد، کمااینکه خوشحالیم مسیر شورای ششم و شهرداری به گونه‌ای است که با افزایش ناوگان در اتوبوسرانی، تاکسی و مترو، این امید می‌رود که در پایان دوره گزارش خوبی را مبنی بر دستیابی به استانداردها به شهروندان ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار