معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

برنامه‌های کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شبانه‌روزی اجرا می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه‌های کیفیت بخشی در مدارس شبانه‌روزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شبانه‌روزی اجرا می‌شود

محمد جمالی آرند در گردهمایی مدیران مدارس شبانه‌روزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیریت در مدارس شبانه روزی جز حساس ترین مدیریتها در آموزش و پرورش است.

وی رسالت آموزش وپرورش را تربیت انسان دانست و گفت: در مدارس شبانه‌روزی علاوه بر توجه ویژه به آموزش توجه به بعد تربیتی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود : مدیران مدارس شبانه روزی برای اوقات فراغت ، مسائل بهداشتی و مطالعه دانش آموزان نیز برنامه‌ریزی مدون و اصولی داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه سیاست آموزش وپرورش توسعه مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم است گفت: مدیران مدارس شبانه‌روزی باید با نگاه تحولی و مجهز به اسلحه دانایی و توانایی دنبال ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در محیط مدرسه و خوابگاه باشد.

جمالی گفت: بیش از ۴ هزار دانش آموز در ۵۴ آموزشگاه شبانه‌روزی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول تحصیلی هستند.

وی در پایان خطاب به مدیران مدارس شبانه روزی گفت: فضای مدارس شبانه‌روزی مهارت محور باشد و با تکیه بر آموزهای دینی فضایی مفرح و بانشاط را برای آموزش مطلوب دانش آموزان فراهم کنید.

گفتنی است ، مدارس شبانه روزی استان کهگیلویه و بویراحمد هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانش آموزان از روستاها و مناطق کمتر برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار