مدیر آموزش و پرورش ملارد:

آموزش و پرورش مطلوب، فراهم‌کننده محیط آموزشی و تربیتی عاری از آسیب‌های اجتماعی است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی بیان کرد آموزش و پرورش در صورتی موفق است که محیط آموزشی و تربیتی را بدون هر گونه عامل آسیب‌زا برای دانش‌آموزان فراهم کند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مطلوب، فراهم‌کننده محیط آموزشی و تربیتی عاری از آسیب‌های اجتماعی است

سعید تیموری‌راد در نشست کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: یکی از وظایف اصلی در آموزش و پرورش، فراهم کردن محیط آموزشی و تربیتی با نشاط و بدور از هرگونه آسیب برای دانش‌آموزان است‌ و آن زمان به اهداف مطلوب خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: لازمه این امر اجرای برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه در سطح مدارس بوده که با محوریت کارشناسی پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد: با توجه به شرایط و بحران‌های روانی و اجتماعی، تعدادی از دانش‌آموزان که در معرض رفتارهای پرخطر از قبیل خودکشی، فقر و آوارگی، سوءاستفاده جنسی، بدسرپرستی، فرار از منزل یا مدرسه، بزهکاری و سوء مصرف مواد مخدر هستند نیز، در مدارس حضور دارند، در نتیجه نیاز است که این دانش‌آموزان شناسایی و اقدامات درمانی لازم درخصوص آنها صورت پذیرد، لذا لازم است کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی با هدف شناسایی و مداخله سریع و اساسی جهت بهبود حال این دانش‌آموزان به صورت جدی فعالیت کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار