مدیر آموزش و پرورش جلگه رخ:

تربیت بدنی رکن آموزش و پرورش است

جلگه رخ (پانا) –- مدیر آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ گفت تربیت بدنی و توجه به مسئله ورزش در نظام آموزشی از جمله ارکان اصلی است و لازمه رشد آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت بدنی رکن آموزش و پرورش است

همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، فوتسال و بدمینتون در جلگه رخ برگزار شد. این مسابقات در سه مقطع تحصیلی برای دانش آموزان و فرهنگیان به تفکیک آقایان و خانم ها برگزار شد.

حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ با حضور در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: تربیت بدنی و توجه به مسئله ورزش در نظام آموزشی ما از جمله ارکان اصلی است و لازمه رشد آموزش و پرورش ماست.

قلی زاده ضمن تشکر از همکاران خود، افزود: از همکاران درخواست داریم تا جهت تقویت روحیه و افزایش شور و نشاط، ضمن اهمیت به درس تربیت بدنی، خود پیشگام فعالیت های مختلف در عرصه تربیت بدنی باشند.

محمد محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در مورد این مسابقات گفت: با تشکر از زحمات زیاد کارشناس تربیت بدنی، آقای دین محمدی، این حوزه از شروع سال تحصیلی برای این مسابقات برنامه ریزی داشته است که به حمدالله با استقبال خوب دانش آموزان و همکارن عزیز، مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد.

محمدزاده در ادامه گفت: علاوه بر بحث سلامت و تندرستی، بحث استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی از اهداف مهم ما در این مسابقات است و در همین راستا برگزاری کارگاه های کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، دوره آموزشی ضمن خدمت درس تربیت بدنی برای آموزگاران و همچنین برگزاری سایر مسابقات در طول سال تحصیلی برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار