مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین:

زنگ ورزش، زنگ سر زندگی و بالندگی است

قزوین(پانا)- جلسه هماهنگی و هم اندیشی آموزگاران و دبیران درس تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک قزوین در سالن کانون رشد مینودر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ورزش، زنگ سر زندگی و بالندگی است

صبح روز دوشنبه دوم آبان ماه، جلسه هماهنگی و هم اندیشی آموزگاران و دبیران درس تربیت بدنی با حضور یاوری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک، رئیس اداره،کارشناس مسئول و کارشناسان حوزه تربیت بدنی اداره کل ، کارشناس مسئول و کارشناس تربیت بدنی ناحیه یک و جمعی از دبیران درس تربیت بدنی در سالن کانون رشد مینودر برگزار شد.

ملکی پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اینکه تربیت بدنی مایه شور و نشاط است، افزود: تربیت بدنی ضمانت آینده همگی ماست، زنگ ورزش، زنگ شادابی، هیجان، انرژی، سر زندگی و بالندگی است .

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی های مثبت درس تربیت بدنی بازی دانش آموزان با گروه همسالان خود است ، معلمان تربیت بدنی مورد قبول بسیاری از دانش آموزان هستند و می توانند الگوهای خوبی برای آنها باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر دانش آموزان دچار سو بازی، سو شادی و سو توجه هستند، بازی و شادی در درس تربیت بدنی وجود دارد و جایی است که می توان شخصیت دانش آموزان را رشد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار