با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان برگزار می شود؛

پیشرفت علمی دانش‌آموزان از موضوعات جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌ها، پیشرفت دانش‌آموزان جزءموضوعات اصلی قرار می‌گیرد. در جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان نیز روند یادگیری و پیشرفت دانش‌آموزان جزءموضوعات اصلی است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت علمی دانش‌آموزان از موضوعات جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این جشنواره یک کار مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان است؛ ریاست این جشنواره در سطح کشور به عهده وزیر آموزش و پرورش بوده و دبیر ستاد آن سازمان بسیج فرهنگیان است.

وی ادامه داد: این جشنواره با محوریت عدالت تربیتی، تحول در مسئله پرورش در نظام آموزشی و ارتقا شأن معلم برگزار می شود.

مهدی بهرامی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی نیز در خصوص این جشنواره گفت: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در استان خراسان رضوی به ریاست سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیری سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره در دو محور، محور اول ویژه عموم فرهنگیان و عزیزانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعال هستند و محور دوم مختص هیئت های اندیشه ورز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در محور اول تولید کارهای پژوهشی با موضوع چگونگی عدالت تربیتی، فضای آموزشی و تولید محتوای درسی، آسیب شناسی و فناوری در حوزه تحول در امور پرورشی با هدف تربیت یک نسل تمدن ساز را انتظار داریم.

وی اظهار کرد: در محور دوم جشنواره به صیانت و ارتقا مقام و منزلت معلم توسط سازمان ها، تشکل های تربیتی، رسانه ها و خود معلمان و راهکارهای تحول و پیشرفت در مدرسه به خصوص در دوران پساکرونا پرداخته می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی در خصوص زمان جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار تا نیمه آذر ماه بوده و علاقه مندان باید آثار خود را در سایت http://www.sci-cbo.ir بارگذاری کنند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار