با حضور معاون شهردار تهران؛

مدیرعامل سازمان املاک شهرداری تهران معارفه شد

تهران (پانا) - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی، توسعه و تثبیت املاک که محل مناسبی برای تامین منابع غیرنقد شهرداری است، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل سازمان املاک شهرداری تهران معارفه شد

لطف الله فروزنده گفت: در مناطق ظرفیت‌های زیادی در حوزه املاک وجود دارد که بایستی هرچه سریع‌تر شناسایی و مشکلات آنها احصاء و برطرف شود، چراکه از مولد سازی املاک مناطق می‌توان درآمد غیر نقد خوبی را به دست آوریم و بدهی مناطق به پیمانکاران را، تأمین کنیم.

وی در ادامه از پیگیری متقابل مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی سخن گفت و تصریح کرد: با برآوردهای به عمل آمده، مشخص شد که شهرداری تهران بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان طلب از دستگاه‌های مختلف اجرایی دارد، که این مورد یکی از فوریت‌های معاونت مالی است و لازمه حل و فصل آن، همکاری و هم افزایی اداره کل خزانه داری و سازمان املاک و مستغلات است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: محور دیگر اقدامات ما در حوزه املاک، مربوط به املاک معارض است که تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آنها، در دستور کار قرار داد.

وی همچنین از شناخت فرصت‌های املاک گفت و اظهار داشت: زمانی که پروژه‌ای عمرانی در شهرداری افتتاح می‌شود، زمین‌های اطراف آن هم می‌تواند به عنوان فرصت‌های خوب سرمایه گذاری باشند و لازمه این کار ایجاد یک تیم قوی برای شناسایی این فرصت‌ها و سرو سامان دادن به آنها است.

فروزنده تاکید کرد: امورات شهرداری بایستی در کنار دقت‌های لازم با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود؛ با برداشتن موانع از سر راه انجام کارها و جلوگیری از ایجاد فرآیندهای فرسایشی، شاهد خروجی‌های مطلوب و مؤثری باشیم.

گفتنی است؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار و ضمن قدردانی از زحمات و خدمات حسن محمد حسن زاده، مدیرعامل سابق سازمان املاک و مستغلات، ابوذر مختاری به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

لازم به ذکر است حسن محمد حسن زاده به عنوان مشاور معاون مالی و اقتصاد شهری در حوزه املاک (شناسایی، توسعه و تثبیت) معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار