مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

تقویت هویت ملی یکی از مهم‌ترین اهداف طرح ملی 313 است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، تحکیم و تقویت هویت ملی به همراه معرفی شخصیت‌های برتر تمدن‌ساز را از اهداف طرح ملی 313 دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت هویت ملی یکی از مهم‌ترین اهداف طرح ملی 313 است

حسنعلی میرعبدی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان با ذکر این مطلب که شناخت مفاخر و اندیشمندان می تواند کمک بسزایی در امید به آینده دانش آموزان ایفا کند، افزود: برنامه ملی 313 به عنوان یکی از برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش باعث ایجاد روحیه خودباوری و امیدبخشی در جامعه خواهد شد.

وی افزود: شناخت و معرفی اندیشمندان و شخصیت های برتر تمدن‌ساز در عرصه های مختلف دینی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری در سطح استانی و ملی یکی از اهداف طرح ملی 313 است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم باید با الگوگیری از سبک زندگی اندیشمندان و بزرگان تمدن‌ساز، حس خودباوری و احساس اعتماد به نفس در گروه همسالان را تزریق کنند.

در ابتدای این جلسه نیز حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تشریح برنامه ملی313، از این طرح به عنوان برنامه ای به منظور تحکیم هویت ملی یاد کرد و افزود: یکی از مهم ترین تاکیدات مقام معظم رهبری، تقویت و تحکیم هویت ملی در بین نسل آینده است و این برنامه ملی 313 می تواند کمک شایانی در این زمینه انجام دهد.

وی افزود: شناخت افتخارات ملی امری بسیار ضروری است و این مهم باید در مدارس نهادینه شود و دانش آموزان با بهره گیری از این شناخت در آینده زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند.

خبرنگار: شهین دهقان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار