کارشناس پیش‌دبستانی ناحیه یک بهارستان:

ارزیابی از کودکستان‌ها، اولویت کاری ما است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس پیش‌دبستانی ناحیه یک بهارستان به بیان نحوه انجام فرآیندهای پیش‌دبستانی در اولین جلسه توجیهی موسسین و مدیران پیش‌دبستانی و مهدهای کودک پرداخت و گفت ارزیابی از کودکستان‌ها، اولویت کاری آنهاست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی از کودکستان‌ها، اولویت کاری ما است

مریم عینی، کارشناس ارزیابی پیش دبستانی ناحیه یک بهارستان به بیان جزییات مربوط به روند تطبیق مجوزها پرداخته و گفت: همه فرایندهای مربوط به صدور مجوز تأسیس، فعالیت، جابجایی، تمدید، توقف و تطبیق مجوزهای مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی با عنوان کودکستان‌های دوره اول و دوم از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان انجام خواهد گرفت.

عینی افزود: شهریه کودکستان‌ها طبق شیوه نامه محاسبه و ارسال خواهد شد و محتوای آموزشی و بسته‌های یادگیری مجاز ویژه کودکستان‌های دوره اول و دوم به طور رسمی توسط سازمان معرفی شده است که می‌بایست در همه کودکستان‌ها ملاک عمل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کودکستان‌ها مجازند که به صلاحدید خود از این فهرست یک یا چند بسته تربیت و یادگیری را متناسب با سن و دوره تربیتی کودک انتخاب کنند؛ در صورت عدم استفاده از بسته‌های مجاز، موضوع برای رسیدگی به تخلف به شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان ارجاع می‌شود.

همچنین در این جلسه تشکیل کارگروه ارزیابی و بازدید مراکز، ظرفیت ثبت‌نام مراکز، دوره‌های توانمندسازی مربیان و مسائل مربوط به مدیریت کودکستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار