برگزاری مسابقات کشتی دانش‌آموزان ابتدایی در امیدیه

امیدیه (پانا) - به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی ‌و سلامت، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برای‌ استعدادیابی رشته‌های ورزشی، مسابقات کشتی بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کشتی دانش‌آموزان ابتدایی در امیدیه

بمناسبت هفته تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از مسابقات استعدادیابی رشته های ورزشی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی خبر داد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت و گو با پانا گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و سلامت وبه منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان که از اهداف نظام آموزشی در مدارس است و همچنین به منظور استعدادیابی رشته های ورزشی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی اقدام به برگزاری مسابقات کشتی با حضور ۱۳۰ کشتی گیر کرد.

کرایی تصریح کرد: در این مسابقات زمینه کشف استعدادهای دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه از همکاری اداره ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

در پایان حاتم شریفات معاون پرورشی و تربیت بدنی در این خصوص بیان کرد: اهمیت درس تربیت بدنی با توجه به برگزاری مسابقات بهمراه تربیت اخلاقی و اجتماعی یکی از اهداف وساحت های تربیتی در اسناد بالادستی می باشد و رسیدن به سلامت روحی و روانی دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار