مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

۸۲۴ دانش‌ آموز اردبیلی چشم انتظار کمک‌های خیرین

خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: تعداد ۸۲۴ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد چشم انتظار مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد می‌باشند.

وی تصریح کرد: تعداد ۷۰۰ نفر از آنان ایتام تحت حمایت می‌باشند که مایحتاج ضروری آنان برای تحصیل توسط حامیان طرح اکرام تأمین شده است.

قدیمی خاطر نشان کرد: همچنین تعداد ۱۷۶ دانش‌آموز دیگر نیز از طریق مساعدت‌های مردمی هزینه‌‌های تحصیلی آنان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از کل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، ۸۲۴ نفر از آنان نیاز مبرم به مساعدت‌های خیرین دارند و چشم انتظار نگاه مهرانگیز آنان در جشن عاطفه‌ها هستند.

ایشان با اشاره به اینکه می‌توان با مساعدت‌های خیرین غم را از چهره‌ دانش‌آموزان بی‌بضاعت زدود، بیان کرد: این جشن با شعار «جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی» برگزار می‌شود که امیدواریم مردم خیر شهرستان اردبیل همچون سال‌های گذشته حضوری حماسی در این جشن داشته باشند.

قدیمی با بیان اینکه دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌تواند به پیشرفت علمی منطقه کمک کند، یادآور شد: بسیاری از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد جز نخبگان می‌باشند که حمایت از آنان می‌تواند موجب رشد و شکوفایی علم و دانش منطقه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار