رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز درهمایش بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان:

اولیا و مربیان در ایجاد نشاط و امید به زندگی در دانش‌آموزان نقش مهمی دارند

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز درهمایش بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان عنوان کرد اولیا و مربیان در ایجاد نشاط، همبستگی و امید به زندگی در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نقش بسیار مهمی دارند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولیا و مربیان در ایجاد نشاط و امید به زندگی در دانش‌آموزان نقش مهمی دارند

همایش متمرکز استانی با عنوان نقش اولیا و مربیان در ایجاد نشاط، همبستگی و امید به زندگی فرزندان با نیازهای ویژه در سالن اجتماعات آموزشگاه استثنایی ایمان ناحیه یک شهر کرج با حضور عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ، فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، محمد حسین توانایی استاد دانشگاه و مولف کتاب های موفقیت، معاون و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، مدیران مدارس، خیران مدعو و اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس استثنایی استان البرز برگزار شد.

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان و عرض خیر مقدم به تمامی مدعوین عنوان کرد: با اشاره به این نکته که استان البرز در بخش مسابقات ورزشی و قرآنی در سطح کشور با بیشترین سطح شرکت کننده بسیار خوش درخشیده است که بخش مهمی از این توفیقات مدیون حمایت های خیران است و از همراهی آنان سپاسگزاری می کنم.

وی با اشاره به مبحث سرویس دانش آموزان با نیازهای ویژه و پیگیری های گسترده ای که در این زمینه بعمل آمده، از تشکیل جلسه با شورای شهر، سازمان حمل و نقل شهرداری، شهردار و فرمانداری سخن گفت و خاطرنشان کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش یکی از دغدقه های مطرح شده همین مساله بوده که برآورد شد که ماهیانه 8 میلیارد تومان باید هزینه سرویس برای دانش آموزان استثنایی داشته باشیم که البته نیاز است که اولیا و مدرسه مانند دو بال در کنار هم باشند تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

در ادامه محمدحسین توانایی با اشاره به اینکه خود نیز پدر فرزندی با نیازهای ویژه است، فرزند خود را هدیه الهی نامید و سخنرانی تخصصی در خصوص نقش اولیا و مربیان در ایجاد نشاط، همبستگی و امید به زندگی فرزندان با نیازهای ویژه ارائه کرد.

در ادامه فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در صحبت های خود بهترین روش تربیتی از نگاه قرآن را روش الگویی و بدترین را روش قرنطینه ای عنوان کرد.

درپایان از انجمن‌های برتر و نیز دانش آموز با نیازهای ویژه که دکلمه اثرگذاری اجرا کرد تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار