مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

هفته پیوند اولیا و مربیان، تجلی نمادی از همدلی دو نهاد خانه و مدرسه است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد هفته پیوند اولیا و مربیان تجلی نمادی از همدلی دو نهاد تربیتی خانه و مدرسه است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته پیوند اولیا و مربیان، تجلی نمادی از همدلی دو نهاد خانه و مدرسه است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان با انتشار پیامی این هفته را به اولیا و مربیان دانش آموزان این استان تبریک گفت و عنوان کرد: ماه مهر، آغاز بهار سبز درس و مدرسه است. انجمن اولیا و مربیان تجلّی پیوندی است که برای مشارکت در امر تربیت فرزندان، بین اولیا و مربیان مدارس انجام می گیرد.

وی افزود: این انجمن در نظام آموزش و پرورش کشور، مسئول آشنا کردن و آموزش اولیای دانش آموزان به منظور تقویت اطلاعات تربیتی و آگاهی آنهاست، تا از این طریق والدین در رفتار با فرزندان خویش، هماهنگ و همسو با برنامه های آموزش و پرورش عمل کنند و میزان تأثیر برنامه های آموزشی افزایش یابد.

حجرگشت اضافه کرد: امیدواریم با همراهی بیش از پیش ارکان تعلیم و تربیت و اولیای دانش آموزان در سایه سار الطاف خداوند متعال و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شاهد پیشرفت و شکوفایی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است.

وی در پایان متذکر شد: انتظار می رود در سایه پیوند اولیا و مربیان، باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی و تخصّصی آنان برای تربیت هر چه بهتر فرزندان بهره مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار