برپایی مسابقات المپیاد درون‌مدرسه‌ای در مدرسه استثنایی سروش منطقه ۴

تهران(پانا) - علی اسدی مدیر مدرسه استثنایی سروش۴، از برگزاری المپیاد المپیاد درون‌مدرسه‌ای به مناسبت هفته و روز ملی پارالمپیک در مدرسه سروش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی مسابقات المپیاد درون‌مدرسه‌ای در مدرسه استثنایی سروش منطقه ۴

علی اسدی، مدیر مدرسه استثنایی سروش گفت: برپایی المپیاد درون مدرسه ای در مدرسه پسران سروش با حضور سید مهدی عسگری، مسئول حراست و رئیس انجمن بوچیا جانبازان و معلولین کشور و مهدی خزائی، مسئول کمیته استعدادیابی و نماینده هئیت ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران، مسئولین شهرداری منطقه ۴ تهران، همکاران مدرسه سروش و تعداد ۷۰ نفر از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

اسدی اضافه کرد: همه دانش آموزانی که در کنار درس و تحصیل به ورزش و نشاط بدنی اهمیت می دهند، برنده واقعی این مسابقات خواهد بود.

علی اسدی ادامه داد: فشار خون بالا، دیابت و افزایش وزن از جمله عوامل خطر برای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است اصلاح سبک زندگی و ورزش یکی از کم هزینه و موثرتربن راه ها برای کنترل و کاهش عوامل خطر بیماری است

وی در پایان افزود: این جشنواره به همت مدرسه استثنایی پسرانه سروش انجام شد و در ابتدا به صورت آموزشی رشته های مختلف پارالمپیکی مانند بسکتبال با ویلچیر، ویلچیر رانی، شوتبال، شطرنج، بوچیا و بولینگ توسط مریم امید ملایری، معلم تربیت بدنی مدرسه به دانش آموزان معرفی و مسابقات برگزار شد و در پایان به همه دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره جوایز نفسی تقدیم شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار