‌در گفت‌وگو با پانا:

محمد برزگر:‌ بازیکن‌ وقتی پول حرفه‌ای می‌گیرد، باید فوتبال خوب هم به نمایش بگذارد

نبودن تماشاگران ملوان به سود ماست/ بازیکنان پرسپولیس نباید اسیر حواشی شوند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم نباید اسیر حاشیه‌ها شوند چرا که هواداران از آن‌ها بازی خوب و نتیجه می‌خواهند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد برزگر:‌ بازیکن‌ وقتی پول حرفه‌ای می‌گیرد، باید فوتبال خوب هم به نمایش بگذارد

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به بازی پیش روی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: «همیشه تیم ملوان برای من قابل‌احترام بوده است و بودن چنین تیم‌های ریشه‌داری به لیگ برتر جذابیت و شور و هیجان می‌دهد. پرسپولیس هم‌بازی با مس رفسنجان گرچه خوب بازی نکرد اما برد روحیه بخشی به دست آورد. الان شرایط روحی روانی بچه‌ها بهتر شده است و امیدوارم بتوانند با انجام بازی خوب و منطقی ۳ امتیاز خوب از انزلی دشت کنند. این بازی هم می‌تواند سخت باشد و هم آسان. تیم حریف شرایط خوبی ندارد. برای برد به میدان می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد.»

وی افزود: «همیشه تیم ملوان در انزلی با حمایت هوادارانش تیم‌های بزرگ را تحت‌فشار قرار می‌دهد و امتیاز بزرگی دارند. اما این بازی بدون تماشاگر است و به نفع پرسپولیس خواهد بود. روی پرسپولیس هم‌فشار هواداران حریف نیست و می‌توانند راحت بازی کنند. تیم حریف زخم‌خورده است و باید خیلی مراقب باشند تا گل نخوردند. درست است که بچه‌ها در دوسه بازی گذشته کمی پرنوسان بودند اما امیدوارم دست‌پر از انزلی خارج شوند. این تیم بازیکنان بزرگی خریده و برای قهرمانی بسته‌شده است. بازیکنان باید در قواره قهرمانی بازی کنند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «همه متفق‌القول معتقدند پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند. هواداران اما باید صبور باشند و کمی به بچه‌ها زمان بدهند تا خودشان را بازیابی و پیدا کنند. این تیم به‌روزهای خوبش برمی‌گردد. بازیکنان هم باید بدانند که وقتی حرفه‌ای پول می‌گیرند، باید حرفه‌ای باشند و در قبالش فوتبال باکیفیت بازی کنند. هواداران انتظار به حقی دارند و می‌خواهند تیم با داشتن چنین بازیکنانی،فوتبال باکیفیت بازی کند. آن‌ها باید برای شاد کردن دل هواداران خوب بازی کنند تا هم خودشان و هم بزرگی پرسپولیس را به اثبات برسانند.»

محمد برزگر گفت: «امیدوارم زمین انزلی بچه‌های ما را اذیت نکند و شرایط آب و هوایی مناسب باشد. مشکلی که در ماه‌های اخیر پرسپولیس با آن دست‌وپنجه نرم کرده، نداشتن زمین خوب بودن است. زمین یکی از عوامل خیلی مهم برای نتیجه گرفتن این‌که در هفته‌های اخیر گل محمدی هم در مورد آن صحبت زیاد کرده است. چون تیم‌های شهرستانی زمین‌های تهران را اجازه کرده‌اند، اصلاً زمین خوب در اینجا پیدا نمی‌شود. همه زمین‌ها را هم متأسفانه چمن مصنوعی کردند و این به ضرر فوتبال است.»

وی درباره رقابت شانه‌به‌شانه استقلال خاطرنشان کرد: «نتایج استقلال مهم نیست. شک نکنید سپاهان و استقلال امتیاز از دست می‌دهند. ما نباید امتیازات را مفت از دست بدهیم و بعد حسرتش را بخوریم. اگر کار خودمان را بکنیم و روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم، بدون شک آن‌ها تهدیدی برای ما نیستند. تیم ما هیچ کم و کسری برای قهرمانی ندارد و به روند خوب‌مان برمی‌گردیم. ما باید این ۲ بازی قبل از جام جهانی را با امتیازات کامل به پایان ببریم.»

وی درباره اینکه آیا ممکن است بازیکنان به‌خاطرجام جهانی از ساق‌های خود مراقبت کنند؟ خاطرنشان کرد: «من نمی‌توانم نه این را تائید کنم و نه تکذیب. جام جهانی یک فرصت استثنایی برای فوتبالیست‌هاست و مصدومیت می‌تواند آرزوی آن‌ها را به باد بدهد. اما کم‌کاری هیچ بازیکنی را تائید نمی‌کنم. کسی که در فوتبال حرفه‌ای بخواهد به چنین مسائلی فکر کند، بدون شک عمر ورزشی‌اش کوتاه خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار