مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران:

بانوان در فعالیت‌های‌ اقتصادی نقش پر‌رنگ‌تری ایفا کنند

ساری (پانا) - مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران ‌در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار گفت‌‌ بانوان ما در فعالیت‌های حوزه اقتصادی نقش فعال‌تری باید داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بانوان در فعالیت‌های‌ اقتصادی نقش پر‌رنگ‌تری ایفا کنند

افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مازندران با حضور مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، مدیرعامل برق منطقه‌ای و دیگر مسئولان در شرکت برق منطقه‌ای مازندران برگزار شد.

سید‌کوروش موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران گفت: بانوان ما کمتر در عرصه اقتصاد در مسائل فنی خودشان را بروز می‌دهند ما این فضا را به وجود آوردیم که همه متوجه بشوند بانوان ما هم در عرصه‌های علمی فعال هستند و با پر‌رنگ‌شدن فعالیت‌های آن‌ها در زمینه‌های اقتصادی، انشاالله در سازندگی کشور، فعال‌تر خواهند بود.

سمیه قاسمی طوسی مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران هم گفت: مجموعه ‌این نمایشگاه‌ها به‌صورت موقتی است، اما طرحی را مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران ارائه دادند نسبت به ماندگاری نمایشگاه‌های توانمندی بانوان در حوزه کاری‌شان و این را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم این امکان فراهم شود و ما به‌صورت دائمی شاهد این نمایشگاه در محدوده برق منطقه‌ای مازندران باشیم.

قاسمی طوسی در پایان گفت: انشالله شاهد موفقیت تمامی‌ بانوان فعال و پرتلاش سرزمین‌مان در عرصه‌های علمی، تکنولوژی، ورزشی و اجتماعی باشیم.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار