کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش دماوند:

توجه به جشنواره نوجوان سالم در برابر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است

دماوند(پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش دماوند، توجه به جشنواره نوجوان سالم در حوزه مراقبت و پیشگیری برابر آسیب‌های اجتماعی را اثر‌گذار دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به جشنواره نوجوان سالم در  برابر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است

نشست توجیهی آموزشی طرح‌های حوزه مراقبت و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی ویژه مدیران مدارس مجری طرح با حضور رقیه عرب معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، حسین آبائیان کارشناس فرهنگی، هنری و تربیتی، زهرا حاج علیرضایی مسئول سازمان دانش‌آموزی و فهیمه بامداد، مسئول مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش دماوند برگزار شد.

حسین آبائیان، کارشناس فرهنگی، هنری و تربیتی آموزش و پرورش دماوند هدف از برگزاری این نشست را تشریح فعالیت‌ها در زمینه طرح‌های حوزه مراقبت و پیشگیری به ویژه در خصوص یاریگران زندگی و توانمندسازی روانی اجتماعی دانست و افزود: اهمیت دادن به جشنواره نوجوان سالم که در تمامی مقاطع تحصیلی در حوزه مراقبت و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیر تا توجه به هفته اعتیاد و آسیب‌های آن و شناسایی دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی در آن صورت گیرد.

کارشناس فرهنگی، هنری و تربیتی آموزش و پرورش دماوند از مربیان خواست با معرفی خود به بیان نکات و دیدگاه‌های مختلف خود برای پیشبرد اهداف امور تربیتی در مدارس در خصوص طرح پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی بپردازند.

زهرا طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند نیز در ادامه، از دانش آموزان، مدیران و مربیان تربیتی که در سال گذشته در جشنواره‌ها و مسابقات کسب رتبه داشته‌اند، تقدیر کرد.

گفتنی است در این نشست سرودی در زمینه یاریگران زندگی توسط دانش‌آموزان مدرسه حضرت خدیجه (س) اجرا شد که از یکایک آن‌ها تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار