معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اصفهان:

فرآیند نظارت بالینی در کلاس‌های درس به‌صورت جدی دنبال شود

هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد در زمینه بازماندگان از تحصیل، باید کلاس به کلاس در مقایسه با سال گذشته بررسی‌های لازم صورت گیرد تا هیچ دانش‌آموزی از فرآیند تحصیل باز نماند. همچنین نباید اجازه داد آسیب‌های اجتماعی به دانش‌آموزان غلبه کند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند نظارت بالینی در کلاس‌های درس به‌صورت جدی دنبال شود

گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و معاون آموزش ابتدایی و روسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خانه معلم شماره 3 برگزار شد.

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تابستان داغی را پشت سر گذاشتیم که با سختی‌های زیادی همراه بود، اما به فضل الهی سال تحصیلی جدید بسیار خوب آغاز شد و امیدواریم مشمول عنایات خاص حضرت رضا(ع) با توجه به ناگذاری آغاز سال تحصیلی به نام نسیم مهر رضوی باشیم.

وی افزود: تنوع معلمان امسال در نواحی و مناطق زیاد است و در این زمینه لازم است جهت حرکت بهتر مجموعه، جلسات توجیهی و نظارت با این افراد انجام شود و موضوع نظارت بالینی در حوزه آموزش جدی تلقی شود و نیاز است معاونان آموزشی نواحی و مناطق با حضور در شورای دبیران مدارس، پای صحبت و دغدغه آنان بنشینند.

مدینه گفت: نیاز است نومعلمان را دریابیم و آموزش‌های لازم در زمینه مهارت‌های معلمی به آنان داده شود، چرا که شروع خوب این معلمان، نویدبخش استمرار مناسب آنان در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: پس از دوران کرونا ما با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم و دشمن قصد داشت با سو استفاده از فرصت تعطیلی مدارس، به اهداف شوم خود دست پیدا کند و نیاز است در این زمینه معلمان با همان روحیه جهادی و انقلابی خود همانند گذشته در جهت حل این مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: در زمینه بازماندگان از تحصیل، باید کلاس به کلاس در مقایسه با سال گذشته بررسی‌های لازم صورت گیرد تا هیچ دانش‌آموزی از فرآیند تحصیل باز نماند. نباید اجازه دهیم آسیب‌های اجتماعی بر این دانش‌آموزان غلبه کند.

مدینه تصریح کرد: تعامل ادارات نواحی و مناطق و اداره‌کل آموزش و پرورش باید به حداکثر خود برسد و ما در کنار ادارات خود هستیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: روند وضعیت آموزش و پرورش به سمت بهبود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار