اجرای ۶۰۷ ماموریت توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری گچساران

گچساران (پانا) - مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران گفت در ۶ ماهه نخست امسال ۶۰۷ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی 1 و 2 شهرداری گچساران انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۶۰۷ ماموریت توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری گچساران

کامبیز افشین‌پور با تاکید بر عملکرد نیروهای آتش نشان گچساران بیان کرد: ایستگاه‌های آتش نشانی ۱ و ۲ در گچساران تاکنون به خوبی به وظایف خود عمل کرده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ماه ۶۰۷ مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی ١ و ٢ شهرداری گچساران انجام شده است.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: از این تعداد ماموریت انجام شده ۲۹۹ مورد آتش سوزی مزارع ومنازل شخص و اماکن تجاری، ۱۵۱ مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و گربه و سگ و ۵۴ مورد عملیات حوادث گوناگون اعم از سیل و زلزله بوده است.

افشین پور عنوان کرد: از همین تعداد ماموریت در همین مدت زمان عنوان شده ۱۰۳ مورد نیز مربوط به تصادفات جاده ای و امداد و نجات اعم از گیر افتادن در آسانسور، درآوردن انگشتر، بازکردن قفل در منازل، اختصاص یافته است.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳ نفر مرد در حوادث جاده ای و داخلی رخ داده در گچساران فوت کردند.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: در حوادث رخ داده از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ماه ۲۶ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مرد و ۷ نفر زن بودند.

افشین پور تاکید کرد: به شهروندان توصیه می شود حتما در منزل و یا محل کار و خودروهای خود کپسول های اطفای حریق آتش نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما شهروندان دودکش های بخاری و وسایل گاز سوز را کنترل کرده و در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار