کارشناس مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری خبر داد:

مراسم هفته سلامت روان با استقبال دانش‌آموزان و مسئولان همراه بود

شهرری (پانا) - کارشناس مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری از استقبال بی‌نظیر مراسم هفته سلامت روان در سال جاری، از سوی دانش‌آموزان و مسئولان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم هفته سلامت روان با استقبال دانش‌آموزان و مسئولان همراه بود

اعظم گل‌کار، کارشناس مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر مهربانی‌ها از اجرای بهینه برنامه‌های هفته سلامت روان در سطح مدارس این منطقه گفت: مراسم هفته سلامت روان با حضور پرشور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در سطح مدارس برگزار و با استقبال بی‌نظیری از سوی دانش‌آموزان و مسئولین همراه بود.

وی در ادامه از برگزاری همایش هفته سلامت روان روان خبر داد و گفت: برگزاری همایش هفته سلامت با مهمانان و مخاطبینی چون مسئولین، والدین و دانش‌آموزان با موضوع بهداشت روان در شرایط پساکرونا در دبیرستان عرفان با مدیریت این دبیرستان، حسن عباس‌علی برگزار خواهد شد؛ سعی بر این است که مراسم را به صورت زنده در کانال‌های پرورشی و مشاوره در شبکه شاد پوشش دهیم.

کارشناس مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری با اشاره به برنامه‌های انجام شده در جهت رشد و ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان درهفته بهداشت روان اظهار کرد: برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برپایی نمایشگاه و مسابقات همگانی شاد برای دانش‌آموزان، والدین و همکاران فرهنگی نیز در سطح مدارس به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به روزشمار این هفته، هفت بروشور، پوستر، تراکت‌های آموزشی و تولید محتواهای الکترونیکی درجهت توانمندسازی همگانی در سطح مدارس توسط مشاوران منطقه نیز تهیه شده است.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: سعی بر این است که با اجرای برنامه‌های درخور و شایسته در سال تحصیلی جدید در دوران پساکرونا، در جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت روان و تامین بهداشت روان دانش‌آموزان، والدین و همکاران فرهنگی گام‌های موثری برداشته شود.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار