استاندار خراسان رضوی:

زمینه ی وجود برکات الهی را فراهم کنیم

مشهد (پانا)_ استاندار خراسان رضوی گفت: زمینه ی وجود برکات الهی را فراهم کنیم. ما معتقد هستیم همه ی افراد نیاز به ارتباط با ائمه ی اطهار در هر شرایط دارند و وجود امام رضا(ع) در شهر مشهد و استان خراسان رضوی و کشور ما ، یک فرصت استثنایی است. 

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زمینه ی وجود برکات الهی را فراهم کنیم

یعقوب علی نظری، استاندار خراسان رضوی در راستای افتتاح اولین هتل ویژه معلولین در مشهد مقدس ضمن تبریک ایام عید و دهه وحدت گفت: بنده وظیفه دارم صمیمانه از تمام دست اندرکارانی که در ارتباط با این امر خیر و خداپسندانه هستند تشکر و قدردانی داشته باشم، علی الخصوص تمام مسئولین سازمان بهزیستی و تمام خیرین عزیز.

نظری ادامه داد: امیدواریم با این خیرات و دست در دست هم دادن ها، زمینه وجود برکات الهی را فراهم کنیم. ما معتقد هستیم همه افراد نیاز به ارتباط با ائمه اطهار در هر شرایط دارند و وجود امام رضا(ع) در شهر مشهد و استان خراسان رضوی و کشور ما، یک فرصت استثنایی است.

وی افزود: بسیار مهم است که در این شهر متبرک ما زمینه های خدمت را به زائران و حتی مجاوران حضرت رضا(ع) فراهم کنیم که این مورد، بسیار هم مورد توجه است. کسانی که دچار معلولیت جسمی هستند، نیاز خاص و بیشتری دارند که ان شاء الله بتوانیم شرایط زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) را برای این عزیزان تسهیل کنیم.

دانش آموز خبرنگار: نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار