صالحی: سامانه برخط ۱۹۷ فراجا فعال‌ترین سامانه پاسخگویی به مردم است

تهران (پانا) - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، فعال‌ترین نهاد پاسخگو در میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی را سامانه‌های برخط ۱۹۷ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی معرفی کرد که به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مراجعان است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
صالحی: سامانه برخط ۱۹۷ فراجا فعال‌ترین سامانه پاسخگویی به مردم است

حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همزمان با هفته نیروی انتظامی و در آستانه میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) از سامانه برخط ۱۹۷ نیروی انتظامی کشور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید میدانی از فرایند ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی در نشستی با سردار «حسین اشتری» فرمانده کل نیروی انتظامی ضمن پاسداشت شهدای امنیت و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مومن و متعهد نیروی انتظامی گفت: در بیان رهبر معظم انقلاب استفاده از تعابیر مقتدر، مظلوم و مهربان برای نیروی انتظامی حاکی از اوج مظلومیت توأم با مردم‌داری و اقتدار فراجا در این برهه تاریخی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که سازمان متبوعش به‌عنوان متولی رصد سامانه‌های پاسخگویی سه رقمی و چهار رقمی دستگاه‌های اجرایی و عمومی و ناظر بر فعالیت‌های سامانه‌های ارتباطات مردمی قوای سه گانه فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: مجموعه‌ای بهترین دستگاه پاسخگو به مردم است که ۲۴ ساعته و تمام‌قد برای شنیدن حرف‌ها و درددل‌های مردم فعالیت دارد و در رفع مشکلات آن‌ها ثابت‌قدم است.

در جریان این بازدید، سردار اشتری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌واسطه پای صحبت‌های هموطنانی نشست که با مراجعه حضوری یا از طریق تلفن مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

فرمانده انتظامی کل کشور با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات همکارانش در این نیرو به ویژه در بخش‌هایی که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند، اظهار داشت: گاهی برای مردم یک پاسگاه نیروی انتظامی در گوشه‌ای از کشور، نماد حاکمیت و دارای مراجعات متعددی در حوزه‌های مختلف مردمی و پناهگاه آنان است.

سردار اشتری در خصوص اتفاقات ناگوار اخیر گفت: برخی افراد فریب‌خورده از دشمنان در همین ایام جملات ناشایستی خطاب به نیروهای خدوم پلیس مطرح کردند اما فردای همان روز برای پیگیری و رفع مشکلات خود به مراکز نیروی انتظامی مراجعه کردند؛ این یعنی همه مردم پلیس را به‌عنوان مرجع رسیدگی به شکایات خود قبول دارند و در موارد مختلف نیروی انتظامی را خدمتگزار خود می‌دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار