نوروزی در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

ضرورت ساماندهی فضای مجازی؛ نحوه استفاده از فضای مجازی باید به دانش‌آموزان و خانواده‌ها آموزش داده شود

تهران (پانا) - نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با بیان اینکه امروز عصر تکنولوژی و انفجار دانش است و متناسب با نیاز کشور باید از این دانش استفاده شود، گفت هیچکس با پیشرفت علم و تکنولوژی مخالف نیست اما باید به خانواده‌ها و دانش‌آموزان آموزش داده شود که از فضای مجازی به چه نحوی استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ساماندهی فضای مجازی؛ نحوه استفاده از فضای مجازی باید به دانش‌آموزان و خانواده‌ها آموزش داده شود

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با پانا درباره مقابله با جوسازی جریان ضد انقلاب در مدارس، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری همواره تأکید داشته‌اند بر اینکه آموزش و پرورش رکن رکین نظام است و سنگ بنای آینده هر کشوری وابسته به آموزش و پرورش است. امام خمینی (ره) نیز در وصیت‌نامه خود تاکید موکد بر آموزش و پرورش داشتند. ما باید در مدارس و حوزه تعلیم و تربیت خلاهای موجود را پر کنیم. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید اجرایی شود و گام‌های اساسی را در جهت ارتقای سطح فرهنگی و علمی دانش‌آموزان برداریم.»

وی افزود: «انجمن اولیا و مربیان و خانواده از ارکان بسیار مهم، اصیل و اساسی در جهت ترویج آرمان‌های انقلاب و اصول دینی هستند. رسالت ما نیز در آموزش و پرورش، فهماندن مفاهیم دینی به دانش‌آموزان است.»

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس بیان کرد: «چرا با این همه شهیدی که تقدیم انقلاب کردیم، امروز شاهد تهاجم فرهنگی هستیم؟ شهدا از جان و مال و ناموس خود گذشتند، برای اینکه ایران مستقل، آزاد و بزرگ برقرار باشد.»

وی درباره بهره‌گیری از فضای مجازی در بستر مدارس، گفت: «متاسفانه در حوزه ساماندهی فضای مجازی عملکرد خوبی نداشتیم و تاکنون فضای مجازی فضایی رها بوده است. مقام معظم رهبری بارها به هجوم فرهنگی تاکید کردند و از آنجایی که در این حوزه بسیار عقب هستیم، وظیفه داریم که کار بسیاری در این زمینه انجام دهیم.»

نوروزی خاطرنشان کرد: «امروز عصر تکنولوژی و انفجار دانش است و متناسب با نیاز کشور باید از این دانش استفاده شود و هیچکس با پیشرفت علم و تکنولوژی مخالف نیست اما باید به خانواده‌ها و دانش‌آموزان آموزش داده شود که از فضای مجازی به چه نحوی استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار