بانک‌های عامل ملزم به همکاری با واحد‌های تولیدی هستند

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت بانک‌های عامل ملزم به همکاری با واحد‌های تولیدی در چارچوب قوانین هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بانک‌های عامل ملزم به همکاری با واحد‌های تولیدی هستند

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: با پیگیری مشکلات بیش از ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل، راهکار‌های لازم برای احیای این واحد‌های تولیدی ارائه شد.

وی از بازدید‌های میدانی مستمر از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در راستای بررسی و احصای مشکلات این واحد‌ها خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت ملی و امکانات استانی برای حل مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی مد نظر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طرح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را مهم ارزیابی کرد و گفت: نشست‌های این ستاد با حضور استاندار اردبیل برگزار می‌شود تا با طرح مشکلات برای برون رفت از آنها راهکار‌های لازم اتخاذ شود.

صادقی افزود: با ابلاغ مصوبات این جلسه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان نیز ملزم به همکاری با واحد‌های تولیدی استان در چارچوب قانون هستند.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات تولیدی و رونق کسب و کار که منجر به شکوفایی اقتصادی استان خواهد شد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع استان اردبیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: با بررسی مشکلات صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی موضوعاتی شامل درخواست تسهیلات، بدهی معوق بانکی، بخشودگی جرایم، دریافت انشعاب آب و گاز، تمدید تسهیلات و واگذاری مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار